Cvjećari su svoje cvjetne aranžmane prilagodili cijenama koje su svima prihvatljive, te u ponudu iznijeli i ikebane po cijenama od 10 KM, što je i lani bila minimalna cijena
Povodom katoličkog blagdana Svih svetih i Dušnog dana mostarska tržnica i ulice grada su zatrpani cvijećem i svijećama, a unatoč poskupljenju bez njih nitko ne ide na groblje, pa su trgovcu zadovoljni prodajom.
U razgovoru s trgovcima doznaje se da su mnogi u skladu s povećanim cijenama cvijeća svoje aranžmane pokušali prilagoditi za svačiji džep.
Tako su dosjetljivi cvjećari svoje cvjetne aranžmane prilagodili cijenama koje su svima prihvatljive, te u ponudu iznijeli i ikebane po cijenama od 10 KM, što je i lani bila minimalna cijena, s tim da su takvi aranžmani siromašniji cvijećem nego što su bili pošle godine.
“Iskustva su nam pokazala da je mnogo onih kojima je sve preko 10 KM za cvijeće previše, pa smo se vodili time da nađemo balans između cijena cvijeća i gotovih aranžmana, te zadovoljimo potrebe kupaca, a pri tome sebe ne oštetimo”, pojasnila je za Klix.ba cvjećarka, koja za ovaj blagdan svoj proračun prodajom cvijeća osjetno pojača.
Pored ikebana koje se mogu kupiti po cijeni od 10 KM pa na dalje, veliki je interes i za krizanteme, posebice za lončanice koje se tradicionalno nose na groblje, a njih se može kupiti po cijenama od 7 KM pa na dalje, ovisno od veličine i kvalitete.
Najjeftinija svijeća bez koje se na groblje ne odlazi je 1,5 KM pa na dalje, dok se prošle godine najjeftinija svijeća mogla kupiti i za jednu marku.
Iako je poskupljenje cvijeća i cvijeća neminovno, trgovci kažu da su zadovoljni prodajom, jer kako navode, za blagdan Svih svetih i Dušni dan nitko na groblje ne ide bez svijeća i svijeća.
“Mnogo je onih koji traže jeftinije aranžmane, a da ne bih ostali bez njih već su svoju kupovinu obavili danas ili jučer”, pojasnila je trgovkinja cvijećem u Mostaru.
Cvijeće i svijeće se ovih dana prodaju u raznima aranžmanima, te po cijenama formiranim za svačiji džep i na brojnim prilazima gotovo svih hercegovačkih gradova, ali i u supermarketima.
Večernji.ba Foto: Pixsell