“Sve je skupo” najčešća je rečenica u BiH

admin
0 0
Read Time:1 Minute, 9 Second

Troškovi života građana Bosne i Hercegovine u posljednjih nekoliko godina porasli su za čak 50 posto. Najveći trošak u potrošačkoj košarici čini prehrana, na koju odlazi gotovo 50 posto primanja.

Ni posljednja inicijativa za snižavanje cijene kruha nije urodila plodom. Poljoprivrednici ističu kako su na gubitku i oni i građani, koji iz mjeseca u mjesec ne žive, nego preživljavaju, javlja BHRT.

Cijene su europske, plaće domaće. Građanima Bosne i Hercegovine vrijeme između dvije plaće ili mirovine ispunjeno je kalkulacijama i rezovima sa svih strana. Nije ih, kažu, iznenadilo i to što nema dogovora o nižoj cijeni kruha.

“Sve je skupo” najčešća je rečenica koja se može čuti od građana. Baš kao što su nakon poskupljenja voće i povrće počeli kupovati na komad, u maniru pravih mađioničara preživljavanja i za kruh su pronašli snalažljivo rješenje.

Najveći dio sindikalne potrošačke košare za siječanj odlazi na troškove prehrane – 1286 maraka. Imajući u vidu da je prosječna plaća u RS i FBiH 1296, odnosno 1310 maraka, jasno je da kruh i ostale životne namirnice “pojedu” većinu primanja. S druge strane, za više od 800 000 onih koji imaju minimalnu mirovinu i plaću ispod prosječne, situacija je znatno gora.

Poljoprivrednici su pšenicu posijali, ali kako kažu računice nema.

Ekonomisti kažu kako još nismo zagalizi u krizu i da ona tek slijedi.

– Mi smo još uvijek bolesnik koji živi na infuziji, poručuje ekonomist.

Večernji.ba

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Zbog društvenih mreža drastično rastu tjeskoba i depresija

Iako su obećavali povezanost, društveni mediji izazvali su krizu izolacije kod mladih. Drastično raste razina tjeskobe, depresije, usamljenosti i nepovjerenja, a u pozadini svega su društveni mediji i vrijeme provedeno ispred ekrana koje istiskuje aktivnosti na otvorenom i potkopavaju iskustvo pripadnosti. Od široko rasprostranjenog usvajanja društvenih medija i sveprisutnog vremena […]

Pretplatite se