Tradicionalni uskrsni doručak ili ručak planira 78% građana, 2% manje nego lani
Čak tri od pet građana štedjet će na kupnji uskrsnih namirnica za predstojeće blagdane, pokazalo je istraživanje agencije Hendal i magazina Ja Trgovac. Njih 60%, naime, izjasnilo se da će štedjeti, a lani je to bilo 59%.
Ipak, čak 93% građana na svom uskrsnom stolu imat će kuhana jaja (lani 97%), a slijede mladi luk (83) i kuhana šunka (80%), pokazalo je istraživanje agencije Hendal i magazina Ja Trgovac. Hren će biti na stolu 56% građana, pinca ili sirnica 34%, orehnjača 29%, pečena svinjetina 24%, pečena janjetina 18%, šunka u kruhu 16%…
Tradicionalni uskrsni doručak ili ručak planira 78% građana, 2% manje nego lani. Iz domaće, vlastite proizvodnje opskrbit će se 17% građana, jednako kao i 2023., a najveći dio u nabavu će u hipermarkete i velike trgovine – dvije trećine njih ili 66%, što je 6% više nego lani. Najveći pad bilježe tržnice gdje će kupovati 8% građana, 4% manje.
Pritom će najveći broj građana, njih 16%, za kupnju namirnica za Uskrs izdvojiti 50-70 eura (lani 20%). Broj građana koji planiraju izdvojiti znatno veći iznos, 80-130 eura, ove je godine također 16% (5% više). Od 30 do 40 eura i 40 do 50 eura izdvojit će po 14% građana, a njih 11% planira potrošiti 70-80 eura.
Večernji.ba