Kraj Esprita: Nakon Europe, bankrot i u Americi

admin
0 0
Read Time:2 Minute, 10 Second
Još u svibnju ove godine modni brend Esprit podnio je zahtjev za stečaj pred sudom u Düsseldorfu u Njemačkoj, s ciljem restrukturiranja europskog poslovanja, kojim se uglavnom upravlja iz Njemačke te njegovog repozicioniranja za budućnost. Sada je ista sudbina zadesila i poslovanje Esprita u SAD-u. Prema pisanju Fashion Uniteda, tvrtka je ovog tjedna objavila da su njezine američke podružnice, Esprit US Distributions Limited (USDS) i Esprit US Retail Inc. (USRI), podnijele zahtjev za stečaj 25. listopada, javlja Index. Prema informacijama iz tvrtke, USDS je odgovoran za veleprodaju brenda u SAD-u, dok USRI upravlja maloprodajom i e-trgovinom na američkom tržištu. Obveze ove dvije podružnice nedavno su dosegnule oko 61.4 milijuna dolara. “Nezadovoljavajući rezultati poslovanja” Zbog “slabih poslovnih i financijskih uvjeta te nezadovoljavajućih rezultata poslovanja”, upravni odbori američkih podružnica zaključili su kako je “malo vjerojatno” da će ove tvrtke “ostvarivati prihode potrebne za pokrivanje troškova poslovanja i ispunjenje dugovnih obveza”, navodi se u obrazloženju. Tijekom stečajnog postupka matična kompanija planira surađivati s “iskusnim i sposobnim partnerima” kako bi proširila svoj model licenciranja koji zahtijeva manja kapitalna ulaganja. Za Esprit, koji većinu prihoda ostvaruje u Europi, američko poslovanje dosad je imalo manju ekonomsku važnost. Zbog stalnih financijskih poteškoća Esprit je već u lipnju najavio prijenos operativnog poslovanja na partnerske tvrtke, s ciljem da se ubuduće posveti upravljanju pravima intelektualnog vlasništva i poslovanjem na temelju licenci. Kao što smo već naveli, nakon što je grupa već poslala brojne operativne podružnice u Europi i Hong Kongu u stečaj i uglavnom ih likvidirala, sada je ovaj proces pokrenut i u SAD-u. Dok je tvrtka pronašla kupce za prava na brend u drugim regijama, sudbina njihovog tekstilnog poslovanja ostaje neizvjesna.” Međunarodni modni brend osnovan 1968. godine Esprit je međunarodni modni brend koji su 1968. godine u San Franciscu u SAD-u osnovali Susie i Doug Tompkins. Brend se proslavio svojim casual odjevnim stilom te prepoznatljivim logotipom s tri crte koje tvore slovo E. Tijekom 1980-ih i 1990-ih godina, Esprit je postao popularan širom svijeta, posebno u Europi, zahvaljujući modernom dizajnu, pristupačnosti i kvaliteti proizvoda. Uspjeh brenda vodio je do globalne ekspanzije, ali su se financijski problemi počeli javljati početkom 2000-ih. U pokušaju povratka na tržište, Esprit je restrukturirao svoje poslovanje nekoliko puta i povukao se s određenih tržišta, uključujući američko 2012. godine. Iako su 2022. pokušali ponovno ući na sjevernoameričko tržište s pop-up trgovinama, financijske poteškoće i dalje su bile prisutne. Danas se Esprit suočava s velikim izazovima u vidu financijskih poteškoća, zatvaranja poslovanja i prilagodbe brze promjene u modnoj industriji, što dovodi u pitanje budućnost ovog nekada legendarnog brenda.
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Prepolovljen izvoz struje iz BiH

Na strana tržišta iz BiH za devet mjeseci ove godine izvezena je električna energija u vrijednosti od 470,472 milijuna maraka, što je gotovo duplo manje u odnosu na isto razdoblje lani, a razlozi su, navode stručnjaci, smanjenje proizvodnje uglja i loša hidrologija. Prema podacima Uprave za neizravno oporezivanje (UNO) BiH, […]

Pretplatite se