U srpnju prošle godine, točnije 29. srpnja, dovršena je izgradnja mosta preko rijeke Save kod Gradiške koji povezuje Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu. Most je dugačak 426 metara, širok 22,5 metara, s četiri prometne trake. Svoju punu funkciju, odnosno puštanje u promet, trebao bi doživjeti tijekom 2024. godine, kada se s hrvatske strane završe pristupne ceste, izgradnja novog graničnog prijelaza i spajanje na autocestu A3.
Most će doprinijeti bržem, sigurnijem i lakšem transportu robe i ljudi, te gospodarskom razvoju BiH, a bit će i jedan od najznačajnijih objekata putne infrastrukture u Bosni i Hercegovini, pisao je u vrijeme svečanog otvorenja Večernji.ba.
Inače, ceremoniji su prisustvovali član Predsjedništva Bosne i Hercegovine Milorad Dodik, predsjednik Narodne skupštine Republike Srpske (NSRS) Nedeljko Čubrilović, ministar prometa i komunikacija BiH Vojin Mitrović, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Hrvatske Tomislav Mihotić, predstavnici EU u BiH i “Hrvatskih cesta”, te brojni građani.
Projekt je vrijedan gotovo 20 milijuna eura, a zajednički ga financiraju BiH i Hrvatska. Most bi trebao smanjiti prometne gužve u središtu Gradiške, ali i na graničnom prijelazu.
Za most je utrošeno 4.900 tona čelika. Izgradnja mosta počela je 2019., a za njega zasluge idu Miloradu Dodiku, koji je kao uvjet za izgradnju Pelješkog mosta naveo izgradnju mosta preko Save kod Čatrnje, pisao je Večernji list prošlog ljeta.