Unatoč velikim poremećajima, direktor autokuće Augustin Jasenović je objasnio kako su cijene rabljenih automobila napokon krenule stagnirati, a kupci se nadaju i skorašnjem padu
Nakon pandemije koronavirusa i izbijanja rata u Ukrajini, s inflacijom na tržištu drastično su počele rasti i cijene rabljenih automobila. Veliki problem kod kupovine novih automobila bili su i čipovi, odnosno njihova nabavka, zbog čega je vrijeme čekanja na novo vozilo bilo iznimno dugo.
Unatoč velikim poremećajima, direktor autokuće u Hrvatskoj Augustin Jasenović za HRT je objasnio kako su cijene rabljenih automobila napokon krenule stagnirati, a kupci se nadaju i skorašnjem padu.
– Ove godine je došlo do stabilizacije cijena i više nema rasta cijena rabljenih vozila, ona stagnira, jer se dosta brže dolazi i do novih vozila i taj rok od 400 do 500 dana smanjuje se od 100 do 150 dana – ispričao je Jasenović.
Kako je kazao, općenito se cijelo europsko tržište automobila polako oporavlja. Kao i brojne druge, njegova autokuća u Međimurju rabljene autmobile uvoze iz Njemačke i Belgije.
– Najviše se traže vozila rabljena od tri do pet godina, jer to su uglavnom kupci koji uzimanju na leasing i u tom segmentu se najbolje pronađu s mogućnošću otplate, jer čim su vozila starija, kraći je rok financiranja, pa su velike rate i to je loše za kupca – kazao je.
– Kod kupnje rabljenog auta nije samo cijena glavni faktor, treba paziti na stanje vozila, pogledati kilometražu, jer cijena rabljenih vozila, pogotovo vani, je znatno niža ako ima puno kilometara i ako nije održavano u vlastitom servisu – napomenuo je Jasenović.
Večernji.ba Foto: Pixsell