Hrana i piće poskupili za 4,9 posto, odjeća i obuća jeftiniji za 7,1 posto

admin
0 0
Read Time:1 Minute, 27 Second

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za osobnu potrošnju u BiH mjerene indeksom potrošačkih cijena, u listopadu su u prosjeku bile više za 0,1 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok je godišnja inflacija iznosila 2,1 posto.

U listopadu u odnosu na rujan ove godine alkoholna pića i duhan u prosjeku su bili skuplji za 0,1 posto, odjeća i obuća za 1,6 posto, stanovanje i režijski izdaci za 0,1 posto, a zdravstvo za 0,2 posto, podaci su Agencije za statistiku BiH.

Prijevoz je u prosjeku poskupio za 2,1 posto, obrazovanje za 0,3 posto, restorani i hoteli za 0,5 posto, a ostala dobra i usluge za 0,9 posto.

Hrana i bezalkoholna pića u listopadu u odnosu na rujan u prosjeku su bili jeftiniji za 0,1 posto, namještaj i kućanski uređaji za 0,2 posto, komunikacije za 0,1 posto, a rekreacija i kultura za 0,4 posto.

Nivo cijena u BiH u listopadu u odnosu na isti mjesec prošle godine bio je viši za 2,1 posto.

Hrana i bezalkoholna pića u prosjeku su bili skuplji za 4,9 posto, alkoholna pića i duhan za 4,6 posto, namještaj, kućanski uređaji i redovno održavanje kuće za 6,9 posto, a zdravstvo za 3,2 posto. Komunikacije su u listopadu, u odnosu na isti mjesec lani, u prosjeku bile skuplje za 2,2 posto, rekreacija i kultura za 5,1 posto, obrazovanje za 2,2 posto, restorani i hoteli za 6,7 posto, a ostala dobra i usluge za 9,2 posto.

Odjeća i obuća su u prosjeku bili jeftiniji za 7,1 posto, stanovanje i režijski troškovi za 2,8 posto, te prevoz za 5,6 posto.

Večernji.ba

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Zašto vam je potrebno životno osiguranje

Odabir police životnog osiguranja nije tako jednostavan kao što se čini. Proces često zahtijeva mnogo energije i dragocjenog vremena. Osim toga, cijela ideja životnog osiguranja zahtijeva od nas da razmotrimo stvari koje mrzimo čak i zamisliti. No, u biti, svako životno osiguranje je zaštita onih koje istinski volimo nakon što […]

Pretplatite se