Dugo se raspravlja o ograničenjima brzine na njemačkim autocestama.
Na nekim dionicama još nema ograničenja, ali to bi se moglo promijeniti.
Čini se da bi ograničenje brzine (vjerojatno 130 km/h) moglo biti nametnuto zbog klimatskih razloga. Presuda Višeg upravnog suda Berlin-Brandenburg, temeljena na tužbi udruge za zaštitu potrošača Deutsche Umwelthilfe i udruge za zaštitu okoliša BUND, praktički je obvezala saveznu vladu da usvoji hitne mjere za veću zaštitu kvalitete zraka u prometu i stanovanju, među kojima je i ograničenje brzine na autocestama. Vlada se žalila na presudu, ali upitno je hoće li ona biti uspješna, prenosi Revija HAK.
Sudska presuda otvorila je put budućem ograničenju brzine na njemačkim autocestama, rekao je Jürgen Resch, direktor Deutsche Umwelthilfea, za T-online.
To bi moglo uštedjeti najmanje 11 milijuna tona CO₂ godišnje. Resch je uvjeren da je uvođenje ograničenja brzine nezaustavljivo. Procjenjuje se da će ograničenje brzine biti uvedeno najkasnije 2025. ili 2026. godine.
Vladajuća koalicija nije jedinstvena. Dok su liberali (Slobodna demokratska stranka ili FDP) protiv ograničenja brzine, Zeleni su snažni zagovornici. Nedavno istraživanje pokazuje da 57% Nijemaca želi ograničenje brzine na autocestama.
jabuka.tv