Uz izgradnju mosta koji će spojiti obilaznicu i središnju zonu grada, planira i dio gradske prometnice urediti dvosmjerno, nakon što se riješi problem parkirališnih mjesta, što bi bio značajan iskorak za prometnu infrastrukturu i funkcionalniju prometnu komunikaciju tog grada.
Grad Široki Brijeg je odlučio modernizirati prometnu infrastrukturu zbog činjenice da je praktično cijela gradska zona urađena na principu jednosmjerne ulice, te će graditi novi most koji će povezati širokobriješku obilaznicu sa središnjom zonom grada.
Rješavanje dugogodišnjeg problema prometne infrastrukture, najavio je pomoćnik širokobriješkog gradonačelnika Andrija Kraljević, na prošloj sjednici Gradskog vijeća Širokog Brijega.
Radi se o milijunskoj investiciji, a kako je kazao, radni prijedlog projektnog zadatka za rasterećenje prometa je već sačinjen, piše Klix.ba.
Pojasnio je da se uz izgradnju mosta koji će spojiti obilaznicu i središnju zonu grada, planira i dio gradske prometnice urediti dvosmjerno, nakon što se riješi problem parkirališnih mjesta, što bi bio značajan iskorak za prometnu infrastrukturu i funkcionalniju prometnu komunikaciju tog grada.
“Kad se stvori dovoljno parking mjesta da zamijeni ove postojeće od mosta do mosta na Zorićevini, onda je ideja da se dio uz novo raskrižje na glavnom mostu pretvori u dvosmjernu ulicu i da se nastavi prema novom mostu i prometnici, odnosno novom izlazu na obilaznicu”, objasnio je Kraljević.
Gradonačelnik Širokog Brijega Miro Kraljević je rekao kako ima dosta posla, ali smatra kako je najvažnije da se radi, pa će tako biti potpuno izmijenjena prometna infrastruktura, koja je evidentno problematična i za dolazak investitora.
“Treba puno toga uraditi, a što se tiče rješavanja ovog prometnog problema, to su ljudi od struke predlagali. Imamo nekoliko mostova koje treba proširiti, jer su praktično jednosmjerni, a sada nam se ukazala potreba te ćemo trebati most prema Gradskom bazenu, jer je ovo stanje problem za dolazak investitorima”, rekao je Kraljević.
Naglasio je kako su sve to problemi koji se planiraju uskoro riješiti, te pojasnio kako je cijelu priču oko rješenja prometne infrastrukture godinama usložnjavala činjenica da je mnogo privatnog vlasništva koje je Grad Široki Brijeg trebao otkupiti.
Koliko će biti značajna nova prometna infrastruktura u Širokom Brijegu znaju svi, koji su automobilom prolazili kroz taj zapadnohercegovački grad, jer je središnja zona organizirana kao jednosmjerna ulica, pa gosti koji grad ne poznaju, imaju problema u snalaženju zbog takve organizacije prometa.
Večernji.ba