Read Time:49 Second
Akt o digitalnim tržištima postavlja kriterije za određivanje nadzornika pristupa, uključujući veličinu tvrtke i njezinu prisutnost na tržištima EU.
Europska komisija je u ponedjeljak označila Booking.com kao “nadzornika pristupa”, dajući mu veće obveze prema zakonu o digitalnim uslugama. Također je pokrenula istragu o statusu društvene mreže X, ali nije označila X Ads i TikTok Ads kao nadzornike pristupa. Prema vlastitoj procjeni Booking.coma, ta platforma zadovoljava sve kriterije za imenovanje nadzornikom pristupa. Nadzornici pristupa su digitalne platforme i društvene mreže koje igraju ključnu ulogu u poslovanju između korisnika i potrošača, te imaju jaku poziciju na tržištu.
Akt o digitalnim tržištima postavlja kriterije za određivanje nadzornika pristupa, uključujući veličinu tvrtke i njezinu prisutnost na tržištima EU. Booking.com ima šest mjeseci da se uskladi s zahtjevima iz Akta. Komisija također provodi tržišnu istragu o X, koja tvrdi da nije važan nadzornik pristupa, te odlučuje da X Ads i TikTok Ads neće biti označeni kao nadzornici pristupa, priopćeno je iz ove institucije.
bljesak.info