Probijanjem tunela Prenj, te izgradnjom autoceste na toj trasi, put između Sarajeva i Mostara će se skratiti za duplo, a sada se od Sarajeva do Mostara magistralnom cestom M-17 vozi oko dva sata.
Tunel Prenj će biti dužine 10,450 metara. Istovremeno će se raditi dvije tunelske cijevi s po dvije trake, u kojima će se promet odvijati jednosmjerno za svaki pravac.
Ukupno je pristiglo osam ponuda zainteresiranih kompanija za izvođenje radova i to: tri od kompanija iz Turske, dvije od kompanija iz Kine, jedna kompanija iz Indije i dva od konzorcija iz Turska i Koreje. Direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder je istakao da danas počinje procedura izbora izvođača radova za izgradnju tunela Prenj koji je ključni objekt za završetak cijelog Koridora Vc.
”Veliki je izazov sudjelovati u realizaciji ovakvog projekta za kojeg mnogi kažu da se može nazvati generacijskim. S obzirom na dobru pripremu projekta i urađene predradnje, vjerujem da ćemo odabrati pouzdanog izvođača radova koji će odnosom iskustva i vještina u radu, stručno i profesionalno izvršiti sve predviđene radove u očekivanoj dinamici. Tražit ćemo da rok za završetak radova i trajanje Ugovora bude pet godina kako bi imali prostora završiti kompletan Koridor u 2028. godini”, kazao je Voloder.
Za realizaciju ovako značajnog projekta angažirani su iskusni inženjeri iz Austrije i Slovenije, za sve oblasti tunelogradnje i sigurnosti. Naglašena je zadaća svih sudionika u realizaciji ugovora s ciljem sigurnosti budućih učesnika u saobraćaju. Važeći standardi za ovaj tunel propisani su europskim standardima i normama.