U Meti godinama nastoje monetizirati popularnost njihove komunikacijske platforme WhatsApp, za koju su prije devet godina platili čak 19 milijuna dolara.
Broj korisnika WhatsAppa u konstantnom je porastu te je premašio dvije milijarde, a u Meti žele pronaći način kojim bi zadržali tako veliki rast korisnika, ali i pokušali zaraditi što više novca od njih.
S vremena na vrijeme u javnosti se tako pojave glasine kako bi Zuckerbergova kompanija mogla staviti veći naglasak na oglase, a iste glasine nedavno su ponovno počele kružiti mrežom nakon članka objavljenog u Financial Timesu.
U tom se članku navodi kako su neki timovi unutar Mete raspravljali o postavljanju oglasa unutar popisa razgovora s kontaktima na glavnoj stranici WhatsAppa. U članku se spominje kako konačna odluka o oglasima nije donesena, a spominje se i mogućnost uvođenja pretplate na WhatsApp kojom bi se izbjeglo prikazivanje oglasa.
Podsjetimo, prije nekoliko godina u kompaniji su razmišljali o postavljanju oglasa unutar WhatsAppova statusa, no od te su odluke ipak odustali. Čim su se takve informacije pojavile na mreži, naišle su na velike kritike korisnika koji, jasno, ne žele da im oglasi kvare iskustvo korištenja te platforme.
Što se tiče oglasa između razgovora o kojima je pisao Financial Times, čini se kako od toga, barem zasad, neće biti ništa. Naime, na taj su članak reagirali iz same Mete naglasivši kako ne samo da nisu počeli s nikakvim razvojem i testiranjem te opcije već i da nemaju nikakvih planova o implementiranju spomenutog načina prikaza oglasa među razgovore.
Ipak, pitanje je može li se u tom slučaju upotrijebiti poznata poslovica “gdje ima dima, ima i vatre” jer analitičari smatraju kako je samo pitanje vremena prije nego što se u Meti odluče na neki ozbiljniji pokušaj uvođenja oglasa u WhatsApp.
www.jabuka.tv