Mostarska obilaznica i pristupne ceste koštat će tri i pol milijuna KM, gradit će ih tvrtka iz Gruda

admin
0 0
Read Time:1 Minute, 47 Second

Izgradnja Južne obilaznice Mostara koja se uspješno probija kroz tvrdi hercegovački kamen trebala bi se završiti naredne godine i povezati s autocestom na Koridoru Vc te Hercegovinu umrežiti sa europskom mrežom puteva.

Južnu obilaznicu Mostara i pristupne ceste Varda – Rodoč gradit će građevinska tvrtka “Putovi” iz Gruda, koja je odlukom Povjerenstva za Javne nabavke Grada Mostar dostavila povoljniju ponudu za višemilijunski projekt od HP Investinga, KTM Brinaa i Heringa.

Procijenjena vrijednost nabave je 3.400.000 KM, a sredstva će osigurati Grad Mostar, Vlada Federacije BiH i JP Ceste Federacije BiH.

Ugovor podrazumijeva radove na dionici postojeće ceste, izmjenu dijelova trase, proširenje i ispravljanje krivina, odvodnju, sanaciju i drugo što čini jednu cjelinu, za koju izvođač daje garanciju za kvalitetu.

Predmet Ugovora su radovi na sanaciji i izgradnji pristupne ceste Varda – Rodoč, u dužini od oko 2.700 metara prema projektnoj dokumentaciji koju je izradila GEO-DATA d.o.o. Mostar, a rok za završetak je godinu dana od dana uvođenja izvođača radova u posao, piše Klix.ba.

Izgradnja Južne obilaznice Mostara koja se uspješno probija kroz tvrdi hercegovački kamen trebala bi se završiti naredne godine i povezati s autocestom na Koridoru Vc te Hercegovinu umrežiti sa europskom mrežom puteva.

Ovaj infrastrukturni projekt o kojem se desetljećima priča kao o velikom strateškom projektu, rasteretit će promet kroz najveći grad na Neretvi.

Na ovoj dionici izgrađen je vijadukt “Marijanovića Draga” dug 200 metara i s visinom stupova preko 30 metara slovi za najzahtjevniji objekat u izazovnom svladavanju Kobilovače, uz probijanja brda za izgradnju najvećeg tunela Novi u BiH, vrijednog 25 milijuna KM.

Tunel Novi, dug 900 metara od ljeta prošle godine probijaju širokobriješka kompanija Hering i kompanija Azvirt iz Azerbejdžana, dok nadzor provodi domaći konzorcij IGH i Integra iz Mostara i Divel iz Sarajeva. Izgradnja tunela financira se kreditnim sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD)., a radovi bi trebali biti završeni do kraja ljeta nerede godine.

Ova prometnica će na južnom izlazu iz Mostara omogućiti povezivanje s autocestom na koridoru Vc i europskom mrežom puteva, što će biti od velikog značaja, ne samo za Mostar nego i cijelu BiH, ali i regiju.

Večernji.ba

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Cijene nafte narasle treći uzastopni tjedan

Cijene nafte porasle su na trgovanju u utorak četvrtu sesiju zaredom, jer je slaba proizvodnja iz škriljaca u SAD-u pojačala zabrinutost oko manjka ponude koji proizlazi iz produženog smanjenja proizvodnje od strane Rusije i Saudijske Arabije. Terminski ugovori za sirovu naftu West Texas Intermediate porasli su za 99 centi ili […]

Pretplatite se