Što napraviti ako bankomat ne isplati novac ili proguta karticu

admin
0 0
Read Time:2 Minute, 10 Second

ako se ne događa vrlo često, nekada možete doći u situaciju da vam bankomat ne isplati novac ili čak povuče karticu, ali ne trebate brinuti

U nastavku pročitajte nekoliko savjeta šta možete uraditi u takvoj situaciji.

Bankomat nije isplatio novac, kako reagirati?

Ako vam bankomat nije isplatio novac, te je na ekranu ispisano da je došlo do neke greške, ali vam je na telefon stigla poruka da je novac podignut s vašeg računa, potrebno je da odmah reagirate.

Za početak, najbolje bi bilo da što prije odete u poslovnicu banke u okviru koje je i bankomat na kojem ste pokušali podići novac.

Sljedeći korak je podnošenje prigovora za neodobrenu, neizvršenu ili nepravilno izvršenu platnu transakciju.

U skladu s tim koja banka je u pitanju, te na osnovu njihovih pravila poslovanja, novac će vam najvjerovatnije biti isplaćen u roku od nekoliko dana.

Šta ako vam bankomat povuče karticu?

Još jedna situacija u kojoj se možete naći, iako su to rjeđi slučajevi, jeste da vam bankomat proguta karticu. Međutim, ni u tom slučaju ne trebate brinuti, jer za sve postoji rješenje.

Bankomat može zadržati karticu iz različitih razloga, i to, na primjer, ako je korisnik tri puta pogrešno upisao PIN, ako je kartica povučena ili je istekla, ali i ako je oštećena.

To se događa jer je bankomat programiran tako da, iz sigurnosnih razloga, u slučaju da je kartica ukradena, spriječi neovlašteno podizanje novca ili ako nakon podizanja gotovine u predviđenom roku (obično je to 30 sekundi), ne preuzmete vašu karticu iz bankomata.

U tom slučaju većina banaka savjetuje da, ako je bankomat zadržao karticu, pozovete Call centar ili posjetite najbližu poslovnicu gdje će se obaviti proces vraćanja kartice.

Ako se bankomat nalazi u okviru poslovnice ili ekspoziture banke, najbolje je da se izravno obratite  zaposlenima u banci sa zamolbom da vam vrate karticu.

Ukoliko to nije moguće, jer ste, recimo, došli nakon završetka radnog vremena ili ako se bankomat ne nalazi u okviru banke, potrebno je javiti se svom izdavatelju kartice i prijaviti slučaj. Postoji procedura po kojoj se zadržane kartice vraćaju korisnicima.

Inače, bankomat nakon desetak sekundi uvuče karticu koju nitko nije uzeo, pa je ponovo izbaci uz zvučni signal, a ako je ni tada ne uzme – tada je spremi.

Bankomat će nakon 20 sekundi uvući i novac koji nitko nije uzeo, ali njega neće ponovo izbaciti, prenose Nezavisne novine.

U nekim bankama bankomati imaju pretinac u koji odlazi zaboravljeni novac, pa vlasnik kartice ne mora prijaviti da mu je novac ostao u bankomatu i automatski će mu ga vratiti na račun. Osim toga, ostale banke će višak novca utvrditi pražnjenjem bankomata.

brotnjo.info

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

U subotu humanitarno šišanje za potrebite, pridružite se!

Pridružite nam se u subotu 16. ožujka na humanitarnom šišanju u organizaciji lokalnih frizera, gdje ćemo zajedno podržati važnu svrhu dok osvježavamo naše frizure! Ovo je prilika da učinimo nešto dobro za zajednicu dok istovremeno njegujemo naš stil. Frizure za žene: Dozvolite sebi da zablistate uz naše talentirane frizere koji […]

Pretplatite se