Nokia promijenila logo

admin
0 0
Read Time:1 Minute, 4 Second

Nokia je u nedjelju objavila planove za promjenu identiteta svoje marke po prvi put u gotovo 60 godina, zajedno s novim logotipom, dok se proizvođač telekomunikacijske opreme fokusira na agresivan rast.

Novi logo sastoji se od pet različitih oblikakoji tvore riječ NOKIA. Kultna plava boja starog logotipa izbačena je za niz boja ovisno o upotrebi.

Postojala je povezanost s pametnim telefonima, a danas smo tvrtka za poslovnu tehnologiju, rekao je izvršni direktor Pekka Lundmark u intervjuu za Reuters.

Govorio je uoči poslovnog ažuriranja tvrtke uoči godišnjeg Mobile World Congressa (MWC) koji se u ponedjeljak otvara u Barceloni i traje do 2. ožujka.

Nakon što je 2020. preuzeo čelnu dužnost u posrnuloj finskoj tvrtki, Lundmark je postavio strategiju s tri faze: resetiranje, ubrzanje i skaliranje. Budući da je faza resetiranja sada završena, Lundmark je rekao da počinje druga faza.

Dok Nokia i dalje ima za cilj razvijati svoje poslovanje pružatelja usluga, gdje prodaje opremu telekomunikacijskim kompanijama, njen glavni fokus sada je prodaja opremedrugim tvrtkama.

Velike tehnološke tvrtke surađivale su s proizvođačima telekomunikacijske opreme kao što je Nokia kako bi kupcima, uglavnom u proizvodnom sektoru, prodavale privatne 5G mreže i opremu za automatizirane tvornice.

Nokijino kretanje prema tvorničkoj automatizaciji i podatkovnim centrima također će dovesti do sukoba s velikim tehnološkim tvrtkama, poput Microsofta i Amazona.
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Nafta, plin i žito odavno pojeftinili, a hrana i dalje skupa

Kada su rasle cijene, pravdano je to galopirajućom inflacijom, rastom cijena goriva i troškova transporta, a danas, kada su cijene nafte značajno niže, izostaje očekivano vraćanje cijena hrane u podnošljivije okvire. Na ovo već duže vrijeme upozoravaju građani, ekonomisti i mediji, ali bez efekata. Kako je za Avaz rekao ekonomski […]

Pretplatite se