Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju četvrtu godinu zaredom uručen UniCreditu u BiH

admin
0 0
Read Time:1 Minute, 55 Second

Na sinoć održanoj svečanoj Večeri bankara u organizaciji magazina „Banke&Biznis” i Udruga banaka u BiH, plaketom Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju u bankarstvu i ove godine, već četvrti put zaredom, nagrađen je UniCredit u Bosni i Hercegovini. Osim priznanja za mobilnu aplikaciju, UniCredit Bank d.d. Mostar nagrađen je i Zlatnim BAM-om za najveću aktivu.

Prema izboru stručnog žirija, dodijeljena su priznanja bankarskim institucijama u BiH u različitim kategorijama, a mobilna aplikacija UniCredita, u odnosu na druge aplikacije na tržištu, istaknula se po svojim funkcionalnostima što je prepoznato i od strane klijenata, s obzirom na to da nudi znatno jednostavnije, brže i sigurnije poslovanje. Osim za fizička lica, UniCredit u BiH je od nedavno predstavio i mobilno bankarstvo (m- ba PLUS i m-bank BIZ) za pravna lica, aplikacije koje omogućavaju nezavisnost, optimizaciju vremena, smanjenje operativnih troškova, ali i učinkovitost bankovnih transakcija za jednostavno poslovanje poslovnih subjekata s bankom u pokretu. “Stavljanje naših klijenata u samo središte našeg poslovanja te predanost digitalnoj transformaciji ključni su stupovi UniCredit strategije.

Dobivena priznanja jasan su pokazatelj da ostvarujemo postavljene ciljeve i dodatno nas motiviraju da i u budućnosti nastavimo u smjeru napretka te premašimo postavljene ambicije. Ostajemo predani održavanju pozicije tržišnog lidera te posvećeni osluškivanju potreba i navika naših klijenata, pružajući im napredniji način korištenja bankarskih usluga koji ih osnažuje u svakodnevnom upravljanju financijama.” – izjavio je Dragan Ćavar, član Uprave odgovoran za Maloprodaju UniCredit Bank d.d. Potvrda titule najbolje mobilne aplikacije daljnji je podstrek za UniCredit da, u skladu s potrebama klijenata i slijedeći trendove digitalizacije, nastavi aktivno raditi na obogaćivanju i unaprjeđivanju svojih digitalnih kanala, nudeći nove funkcionalnosti i još bolje korisničko iskustvo. “Svjedoci smo da je digitalizacija u današnjem svijetu sve prisutniji termin i sveopći trend. Biti u korak s vremenom i standardom te olakšati poslovanje našim klijentima naš je zadatak u kojem, potvrđeno nagradama koje dobivamo, i uspjevamo. UniCredit u BiH četvrtu godinu zaredom, kada su digitalni kanali u pitanju, istupa na vodeću poziciju, i na to smo izuzetno ponosni. Kako bismo održali i opravdali povjerenje naših klijenata, nastavljamo kontinuirano raditi na razvoju funkcionalnije i uspješnije usluge za naše klijente.”, izjavio je predsjednik Uprave UniCredit banke Banja Luka, Gordan Pehar. Mobilne aplikacije sastavni su dio svih paketa proizvoda UniCredita, te kontinuirano nude posebne pogodnosti za njihovo korištenje.

Večernji.ba

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Sve je spremno za Advent u Zagrebu: Hoće li i ove godine biti najljepši u Europi?

Manifestacija Advent Zagreb od 2. prosinca 2023. do 7. siječnja 2024. ponudit će najbogatiji program do sada s više od sto koncerata i raznih drugih događanja. Očekuje i dobra turistička posjećenost iz Hrvatske i svijeta, rečeno je u petak na konferenciji za medije, prenosi Hina. Osmislili smo program s puno […]

Pretplatite se