Pokrivenost Sindikalne potrošačke košarice minimalnom plaćom 21,35 posto

admin
0 0
Read Time:1 Minute, 4 Second

Sindikalna potrošačka košarica koju je Savez samostalnih sindikata Bosne i Hercegovine (SSSBiH) izračunao za veljaču ove godine iznosi 2.898,90 KM.

Prosječna plaća isplaćena u Federaciji BiH za prosinac 2023. iznosila je 1.296,00 KM (posljednji podatak objavljen od Federalnog zavoda za statistiku). Minimalna plaća prema Odluci Vlade FBiH je 619,00 KM. Pokrivenost Sindikalne potrošačke košarice prosječnom plaćom je 44,71 posto. Pokrivenost Sindikalne potrošačke košarice minimalnom plaćom je 21,35 posto.

Prilikom izrade Sindikalne potrošačke košarice u obzir je uzeta prosječna plaća isplaćena u Federaciji BiH, te minimalni troškovi života četveročlane obitelji  koju čine dvije odrasle osobe i dva djeteta, od kojih je jedno u srednjoškolskom, a drugo u uzrastu osnovca.

Potrošačku košaricu čine: prehrana (44,66 posto udjela u sindikalnoj potrošačkoj košarici), stanovanje i komunalne usluge (13,52 posto), higijena i održavanje zdravlja (9,46 posto), obrazovanje i kultura (10,35 posto), odjeća i obuća (10,35 posto), prijevoz (4,76 posto), te održavanje kućanstva (6,9 posto udjela u sindikalnoj potrošačkoj košarici).

U kategoriji prehrana korištene su cijene iz tri trgovačka centra za 86 artikala. Kada je riječ o higijeni i održavanju zdravlja ubrojani su troškovi za deset stavki, a za stanovanje i komunalne usluge troškovi za šest stavki, saopćeno je iz Službe za informiranje SSSBiH.

FENA

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Studija otkriva tko provodi više vremena na internetu - muškarci ili žene

Istraživanje je pokazalo da bi jedan od deset ispitanika radije smanjio potrošnju hrane ili grijanja nego isključio internet. Nova studija koja ispituje razlike u korištenju interneta među spolovima otkrila je provode li više vremena na internetu muškarci ili žene. Istraživanje koje je provela humanitarna organizacija za digitalnu inkluziju Good Things […]

Pretplatite se