Gospodarska komora FBiH dugi niz godina provodi aktivnosti koje su pomogle da domaći proizvodi, usluge i kompanije budu prepoznate kako na domaćem tržištu tako i izvan granica BiH, a pokrenula je i novu kampanju pod nazivom ”JA BIH NAŠE”.
Komora navodi kako su svjesni da je je potrošački etnocentrizam jedna od bitnijih odrednica jačanja domaćeg gospodarstva te od ovog projekta u budućnosti očekuje unaprjeđenje prepoznatljivosti kvalitetnih domaćih proizvoda koju će osigurati žigovi “BH kvaliteta” i “Izvorno domaće”, povećan broj proizvoda koji nose žigove tj. kvalitetnih domaćih proizvoda, unaprjeđenje kvalitete proizvoda kako bi ispunili uvjete za dobivanje žigova, olakšan pristup policama domaćih i stranih trgovačkih centara u BiH. Također očekuje olakšan pristup policama trgovačkih centara u inozemstvu, povećanje broja zaposlenih te povećanje obima proizvodnje. Također, iz Gospodarske komore FBiH izrazili su nadu u to kako će projekt omogućiti povećanje konkurentnosti tvrtki koje proizvode kvalitetne domaće proizvode, proširenje proizvodnih kapaciteta i većeg broja radnika zbog lakšeg pristupa tržištu te stvaranje bosanskohercegovačkog brenda u proizvodnji domaćih kvalitetnih proizvoda.
U svrhu dodjele ovih vizualnih oznaka Komora je donijela Pravilnik o znakovima vizualnog označavanja bosanskohercegovačkih proizvoda i usluga – “BH kvaliteta”/”BH Quality”/ i “Izvorno domaće”/”BH Creation” /. Isto tako, na upravnim tijelima Komore, usvojeni su i poslovnici o radu Tehničkih komisija i Vijeća za vizualno označavanje. Na zahtjev Gospodarske komore FBiH, Institut za intelektualno vlasništvo BiH je izdao Ispravu o žigu BH kvaliteta i Izvorno domaće Gospodarskoj komori FBiH čime su se stekli uvjeti za nastavak aktivnosti na zaštiti kvalitetnih domaćih proizvoda. Pravo uporabe znaka “BH kvaliteta” dodjeljuje se proizvodima i uslugama koji/e posjeduju natprosječnu kvalitetu i koji su proizvedeni na području Federacije odnosno uslugama koje se pružaju na području FBiH.
Večernji list