“Pomozite nam povećati sigurnost vašeg računa”, glasi lažna e-poruka. U e-poruci stoji kako je “bankarski savjetnik” ostavio važnu poruku zbog “transakcije na čekanju”.
Klijenti Postbanke u Njemačkoj na meti su prevaranata. Kako navode njemački mediji, klijenti ove banke primaju lažne poruke od svog “bankarskog savjetnika” putem e-pošte. Centar za potrošače poziva klijente na oprez.
Klijenti Postbanke trebaju biti oprezni: prevaranti trenutno šalju sve više lažnih poruka u ime banke, što potvrđuju centri za potrošače. E-mail je poslan pod izlikom da se radi o sigurnosnim mjerama, piše Fenix magazin
“Pomozite nam povećati sigurnost vašeg računa”, glasi lažna e-poruka. U e-poruci stoji kako je “bankarski savjetnik” ostavio važnu poruku zbog “transakcije na čekanju”.
Kao što je to često slučaj s ovakvim prijevarama, u trenutnoj e-pošti traži se od klijenta klikanje na posebne poveznice.
Zaštitnici potrošača pišu kako adresa pošiljatelja i poveznica u e-poruci nemaju nikakve veze s Postbankom što može biti siguran pokazatelj prijevare.
“Stoga preporučujemo da ne odgovarate na ovu e-poštu i premjestite ovaj pokušaj prijevare u mapu neželjene pošte bez odgovora.”
Time možete spriječiti da osjetljivi bankovni podaci padnu u ruke kriminalaca.
Zaštitnici prava potrošača opetovano upozoravaju na lažne e-poruke – poznate i kao phishing e-poruke. Njihovi autori obično ciljaju na klijente banaka ili korisnike internetskih usluga kao što su Amazon ili Paypal.
Cilj: Kriminalci žele doći do osobnih podataka kao što su ime, adresa e-pošte, lozinke ili datum rođenja primatelja.
Oni mogu ili prodati te podatke nekome ili ih mogu sami upotrijebiti za prijavu na internetske račune kao što je bankovni račun, te ih na kraju opljačkati.
Večernji.ba