U Federaciji Bosne i Hercegovine od 15. prosinca u tržnim centrima i nekim manjim prodavaonicama traje akcija “Zaključavamo cijene” 40 prehrambenih i higijenskih proizvoda.
Prošlo je pet dana od početka ove akcije, a u trgovačkim lancima još nisu postavljeni plakati na ulaznim vratima sa slikama i cijenama artikala čija će cijena biti zamrznuta naredna tri mjeseca, odnosno do 15. ožujka 2024. godine.
Akciju provode Ministarstvo trgovine FBiH i trgovački lanci i proizvođači, a građani se žale da u trgovačkim lancima još nemaju istaknutih podataka koje su cijene proizvoda zamrznute.
Tržni centri imaju tehničkih problema i razgovarao sam s nekim od njih i kazali su da će danas (20. prosinca) sve biti urađeno kako je ranije dogovoreno.
U pitanju je 1.200 prodajnih objekata u trgovačkim centrima, treba polijepiti cijene na artikle i uraditi grafički dizajn za te proizvode. Svim trgovačkim lancima uputio sam dopis jučer i oni će danas odmah reagirati i rekli su da će svi artikli biti izloženi na panou pred vratima prodavaonica, izjavio je za Faktor Amir Hasičević, federalni ministar trgovine.
Merima Maslo, pomoćnica federalnog ministra trgovine, rekla je ranije na press konferenciji da je cilj bio osmisliti projekt u kome će svi dobrovoljno sudjelovati.
Projekt obuhvaća 40 proizvoda, od kojih su 12 higijenski, sve ostalo su prehrambeni proizvodi. Na web stranici Ministarstva nalazi se javni poziv za dobrovoljno sudjelovanje u projektu “Zaključavamo cijene”. Tu se mogu dobiti sve informacije i koji su koraci ako želite sudjelovati u projektu. Spisak proizvoda sadrži 40 artikala gdje se nalaze razni brendovi.
Naziv brenda proizvoda može se mijenjati, ali cijena ne može u naredna tri mjeseca. Pored svakog proizvoda stajat će stara i nova zaključana cijena, a trgovci su obavezni da na vidnom mjestu, pri ulazu u objekt, imaju taj plakat na kojem će biti fotografija konkretnog proizvoda, njegova ranija i zaključana cijena, te logo projekta, kazala je Maslo.
jabuka.tv