Održana edukacija/radionica Nenasilna komunikacija-jezik života

admin
0 0
Read Time:1 Minute, 4 Second

U Franjevačkom samostanu sv. Petra i Pavla – Gorica Livno u organizaciji fra Stjepana Orkića, a pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, prosvjete, kulture i športa Hercegbosanske županije u četvrtak 11. srpnja održana je edukacija/radionica pod nazivom „Nenasilna komunikacija-jezik života“.

Voditeljica edukacije/radionice bila je Ivana Pejić, certificirana CNVC trenerica za komunikaciju, mentor za trenere u Internacionalnom centru
za nenasilnu komunikaciju na b/h/s govorom području, akreditirani coach s dugogodišnjim iskustvom u radu s grupama, timovima i pojedincima u ovladavanju vještina komunikacije i upravljanja u odnosima.

Pejić je predsjednica Centra za Nenasilnu komunikaciju Hrvatska, vlasnica Centra za komunikaciju i upravljanje odnosima Phila u Tuzli i konsultantica za kompanije u Edukacijskom centru SYS Company. Na edukaciji su sudjelovali predstavnici Ministarstva, Grada Livna, škola s područja HBŽ, liječnici Doma zdravlja Livno, predstavnici MUP-a, gvardijan samostana sv. Petra i Pavla- Gorica Livno sa svojim suradnicima, novaci, franjevci .

Kroz edukaciju/radionicu sudionici su imali priliku upoznati uspješan model komuniciranja utemeljen na empatijskom povezivanju prvo sa samim sobom potom i drugima. Model nenasilne komunikacije može se uspješno primjenjivati u osobnom i profesionalnom životu i daje mogućnost uspostavljanja uspješnijeg i ugodnijeg odnosa sa sobom i drugima. Daje odgovor na pitanja kako očuvati, istaknuti i cijeniti integritet i autentičnost pojedinca i prihvatiti različitost u grupi bez stvaranja konflikta.

 

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Hrvatska ukinula minus na računu - Hoće li i BiH?

Više od 600.000 građana BiH, prema posljednjim dostupnim podacima, koristi famozni minus po računu. Međutim, potpuna je nepoznanica koliko je građana “zaglibilo” u takozvano prešutno prekoračenje po računu, umjesto dozvoljenog, koji kao proizvod postoji na našem tržištu.  Radi se o proizvodu koji ima najveću kamatnu stopu i koji potrošačima pruža […]

Pretplatite se