Danas će u promet biti puštena posljednja dionica autoceste A11. Autocesta dužine 47.5 kilometara povezivat će Sisak i Zagreb, a posljednja dionica gradila se od Lekenika do čvora Sisak. Navedena dionica nastavlja se na dosad izgrađeni dio autoceste od čvora Jakuševec do čvora Lekenik.
Gradnja autoceste započela je još 5. travnja 2006. godine u Kušancu, nedaleko od čvora Velika Gorica jug. Radove su otvorili tadašnji premijer Ivo Sanader te ministri Božidar Kalmeta i Ivan Šuker.
Prva dionica puštena je u promet u svibnju 2009. godine. Radilo se o devet kilometara dugoj dionici od Velike Gorice do Buševca. Sljedeća dionica, od Buševca do Lekenika, duga 11.2 kilometra, otvorena je 2015. godine.
Siščani još nisu dobili pravu spojnu cestu
Puštanje posljednje dionice u promet očekuje se danas popodne, otprilike oko 18 sati. Siščani će na autocestu ulaziti improviziranom spojnom cestom jer nije dovršena spojna cesta koja bi trebala povezivati Sisak s autocestom preko novootvorenog Odranskog mosta kod Stupna, piše index.hr
Potrebno je i izgraditi nadvožnjak iznad željezničke pruge Sisak-Zagreb, a novi procijenjeni rok za dovršetak je rujan sljedeće godine. Iz vlade navode da je autocesta A11 jedan od ključnih projekata za revitalizaciju Sisačko-moslavačke županije.
Završetak autoceste znači stvaranje prometne i gospodarske žile kucavice ne samo na sisačkom već i području Banovine. Naime, izgradnjom čvora Žažina dio prometa se usmjerava prema središnjim i južnim dijelovima županije, čime će se kvalitetnije cestovno povezati područje Petrinje, Gline i Topuskog.
Grude.com