Livanjski sir Mljekare Livno prvi bh.zaštićeni proizvod u Europskoj uniji

admin
0 0
Read Time:53 Second

Brendiranje domaćih proizvoda uz oznake izvornosti i zemljopisnog podrijetla ključno je za osiguravanje konkurentnosti bosanskohercegovačkih proizvoda na tržištu te očuvanje lokalne proizvodnje, istaknuli su stručnjaci.

Nedavni primjer hercegovačkog maslinovog ulja, koje je službeno proglašeno autohtonim proizvodom s oznakom izvornosti, pokazuje kako brendiranje može pomoći u izgradnji prepoznatljivog identiteta i stvaranju emocionalne povezanosti s potrošačima, kaže profesorica Marija Čutura s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru.

Oznake izvornosti dovele su Livanjski sir, koji je zaštićen na razini Bosne i Hercegovine i Europske unije, na tržišta u 15 europskih zemalja i Sjedinjene Američke Države. “Livanjski sir je prvi proizvod s Balkana izvan EU koji je dobio ovu zaštitu,” kazao je Zdravko Markov, izvršni direktor Mljekare Livno.

U Bosni i Hercegovini trenutno je registrirano 12 proizvoda s oznakama izvornosti, zemljopisnog porijekla i zajamčenog tradicionalnog specijaliteta. Josip Merdžo, ravnatelj Instituta za intelektualno vlasništvo BiH, najavio je nova zakonska rješenja usklađena s europskim standardima kako bi se ojačala zaštita intelektualnog i industrijskog vlasništva.

Brendiranje i certificiranje domaćih proizvoda nisu samo marketinški alati, već i važan čimbenik održivog razvoja, ističu stručnjaci.

 

 

Posušje.info

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
100 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Booking.com najavio reorganizaciju

Platforma za rezervaciju smještaja Booking.com najavila je reorganizaciju poslovanja, signaliziravši da bi mogla gasiti radna mjesta. Analiza poslovanja tek je krenula i još nije donesena konkretna odluka, objavila je u elektronskoj poruci kompanija, članica grupe Booking Holdings. “Posrijedi je težak, ali nužan proaktivan korak koji bi trebao jamčiti agilnost Booking.coma u […]

Pretplatite se