TREĆE GODIŠNJE ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ECOMMERCA U BIH JE U TOKU: KAKO ONLINE KUPOVINA MIJENJA NAVIKE POTROŠAČA?

admin
0 0
Read Time:2 Minute, 39 Second
Belma Agić

Kako eCommerce u Bosni i Hercegovini napreduje? Da li bh. tržište bilježi rast ili se suočava s izazovima? Kako se mijenjaju potrošačke navike i šta oblikuje odluke online kupaca? Da li je dolazak velikih internacionalnih platformi poput Temua i SHEIN-a utjecao na tržište? Kako domaći web shopovi odgovaraju na rastuću konkurenciju i kakve strategije primjenjuju da zadrže lojalnost kupaca? Koji su glavni izazovi s kojima se suočavaju online trgovci i šta potrošači najviše zamjeraju e-trgovini? Na ova i mnoga druga pitanja odgovore donosi treće godišnje istraživanje eCommerce tržišta u BiH, koje analizira ključne promjene, nove trendove i izazove s kojima se suočavaju kako potrošači, tako i domaći web trgovci. 

Treće po redu nacionalno istraživanje eCommerce tržišta u BiH, koje provodi eCommerce asocijacija u BiH, trenutno je u toku. Ovo istraživanje pruža sveobuhvatan uvid u stanje online kupovine, promjene u navikama potrošača, izazove sa kojima se suočavaju domaći web shopovi te utjecaj novih globalnih platformi na lokalno tržište. Po prvi put, istraživanje uključuje i pitanja o iskustvima kupaca i trgovaca sa Temuom i SHEIN-om, što će omogućiti dublju analizu njihovog utjecaja.

„Odluke u poslovanju, bez obzira na sektor, moraju se temeljiti na činjenicama, a ne na pretpostavkama. Podaci su osnova za strateško planiranje, donošenje informisanih odluka i dugoročni razvoj tržišta. Zato je eCommerce asocijacija u BiH posvećena kontinuiranom istraživanju koje omogućava precizan uvid u tržišne promjene, izazove i prilike, pružajući kompanijama alate za donošenje ispravnih poslovnih odluka”, istakla je Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u BiH. „Ove godine posebnu pažnju posvećujemo analizi navika potrošača, kao i izazovima i prilikama s kojima se suočavaju web shopovi u BiH, posebno u svjetlu sve veće prisutnosti međunarodnih eCommerce platformi, promjena u potrošačkim preferencijama i razvoju digitalnih plaćanja”, dodala je Agić.

Jedan od ključnih aspekata istraživanja je analiza povjerenja potrošača u online trgovinu, preferiranih načina plaćanja, utjecaja brze dostave na kupovne odluke, kao i izazova s kojima se suočavaju domaće e-trgovine. Prethodna istraživanja pokazala su da 43,4% kupovina ostaje u okvirima domaćih web trgovina, dok su troškovi dostave i povjerenje u kvalitet proizvoda i dalje ključni faktori pri donošenju odluka o kupovini.

Pored korisnih podataka koji će oblikovati strategije web trgovaca, istraživanje donosi i priliku za sve učesnike da osvoje vrijedne nagrade. Kao znak zahvalnosti za učešće, eCommerce asocijacija u BiH i ove godine daruje najsretnije učesnike anketnog istraživanja s laptopom i drugim vrijednim poklonima.

„Bez podataka nema napretka. Ovim istraživanjem ne samo da bilježimo promjene, već aktivno radimo na unaprjeđenju eCommerce sektora u BiH. Svaki glas u ovom istraživanju doprinosi boljoj budućnosti online kupovine u našoj zemlji“, zaključuje Orhan Gazibegović, predsjednik eCommerce asocijacije u BiH.

Pozivaju se svi e-kupci i e-trgovci da se uključe u ovo istraživanje i pomognu u oblikovanju budućnosti online tržišta u BiH. Anketa za online kupce dostupna je na linku: https://bit.ly/AnketaZaOnlineKupce, dok se web shopovi mogu uključiti putem https://bit.ly/AnketaZaOnlineTrgovce.

Rezultati istraživanja biće objavljeni putem zvaničnih kanala eCommerce asocijacije u BiH, te će služiti kao ključni izvor podataka za trgovce, analitičare i zakonodavce koji žele unaprijediti digitalno poslovno okruženje u zemlji.

 

Izvor: e-Commerce

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Next Post

Tragedija u Makedoniji: Požar u noćnom klubu odnio 59 života, više od 150 ozlijeđenih

U ranim jutarnjim satima nedjelje, 16. ožujka 2025., u makedonskom gradu Kočanima izbio je požar u prepunom noćnom klubu “Pulse”, usmrtivši 59 osoba i ozlijedivši više od 150. Požar je izbio oko 3 sata ujutro tijekom nastupa popularne hip-hop grupe DNK, kada su iskre iz pirotehničkih sredstava zapalile strop kluba. […]

Pretplatite se