Sudjelovanje Hercegovine na sajmu ITB Berlin protječe više nego dobro, kažu u Turističkom klasteru Hercegovina. Jučer je službeno finaliziran dogovor oko promocije regije Hercegovina u jednom od najznačajnijih i najboljih svjetskih turističkih časopisa – National Geographic Traveller. U ovaj projekt su uključeni svi strateški partneri.
Predstavnici Grada Mostara imali su važan sastanak sa službenim predstavnikom UNESCO WORLD HERITAGE REVIEW magazina, koji su specijalizirani za promociju povijesnog naslijeđa koje je pod zaštitom samog UNESCO-a, kroz tiskane i digitalne platforme.
foto: Turistički klaster Hercegovina
Kroz štandove Bosne i Hercegovine uz podršku USAID-a, organiziran je i promotivni event naše zemlje, na kojem je predstaviljen jedan dio gastronomske ponude uz neizostavna hercegovačka vina za brojne potencijalne partnere iz oblasti turizma, medija i drugih različitih organizacija koje su bliske turističkom sektoru.
Sinoć su predstavnici Hercegovine imali i čast nazočiti 8. po redu Dunavskom salonu koji se održao u Berlinu, u suradnji s različitim turističkim partnerima u podunavskim zemljama, na kojem se razgovaralo o suradnji u okviru strategija EU za Podunavsku regiju.
foto: Turistički klaster Hercegovina
Prvi dan sajma potpisan je Join Implementation Plan – memorandum o suradnji s čelnicima Nacionalnih turističkih organizacija Srbije i Crne Gore, a potpisnici ispred Bosne i Hercegovine su čelnici Visit Sarajevo, Turističke organizacije Republike Srpske te Turistički Klaster Hercegovina. Ovakve vrste sporazuma su izuzetno značajne za zemlje Zapadnog Balkana, jer zajednički se može napraviti puno više prema velikim turističkim tržištima, tvrde u klasteru.
Održan je i vrlo važan strateški sastanak s direktorom Croatia Airlinesa, gospodinom Jasminom Bajićem i njegovim suradnicima, te predsjednikom Vlade HNŽ-a dr.sc. Nevenkom Hercegom i gosp. Marinom Čuljkom, savjetnikom gradonačelnika Grada Mostara. Funkcioniranje Zračne luke Mostar je jedan od strateških ciljeva kako Grada Mostara, tako i cijele županije, a u konačnici i cijele regije Hercegovina.
Za regiju Hercegovina vlada jako veliki interes ciljanih turističkih agencija, predstavnika brojnih organizacija te različitih medija, a predstavljanje cjelokupne ponude na jednom od najvećih i najznačajnijih sajmova turizma na svijetu, koji broji preko 10.000 izlagača iz preko 180 zemalja svijeta te preko 160.000 posjetitelja, jedan je od najboljih načina za konkretne korake prema daljnjem strateškom i održivom razvoju turizma , tvrde u Turističkom klasteru Hercegovina.
Danas je posljednji dan ovogodišnjeg sajma.